شده گاهی به چیز خوبی فکر کنید و توان تحقق بخشیدن به آن را نداشته باشید؟ شده در ناخودآگاهتان خواب هایی تکراری ببینید که در بیداری توان آن را ندارید؟اینک منم و دنیای خیالی.شاید درد ها کهنه و زخم ها کم رنگ شوند، اما آن رویای شیرین کودکی چه! گاه دلت می خواهد پر می کشیدی و به آن دنیای خیالی وارد میشدی، آنجا که خبری از این دنیا نیست. آنجا که هیچ اتفاق بدی نیافتاده و نمی افتد. آن جا که همچون کودکی از ته دلت میخندی و بازیگوشی میکنی. همان جایی که ... همان جا ... که ؛ ای وای هیچ راهی به آنجا نیست. فکر نمیکنم آنجا بهشت باشد. نه بهشت نیست، با اوصاف آن فرق دارد. ولی بی گمان نسبت به آنجا، اکنون این دنیا خودِ خودِ جهنم است. و چه تلخ می شود چای، بعد از آنکه شیرینه قند را چشیده باشی. آهای رویای شیرینم. صدای مرا می شنوی؟ منم من، همانکه صاحب توست، اما اختیار وارد شدن به تو را ندارد. تکراری ولی همیشه خواستنی هستی. و منه بیچاره... تاجر اینترنتی...
ما را در سایت تاجر اینترنتی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 126 تاريخ: شنبه 4 دی 1395 ساعت: 17:14